Search found 71 matches

by tonyb
Mon Dec 11, 2017 8:10 pm
Forum: General Discussion
Topic: Good bye KOR Forum
Replies: 4
Views: 80

Re: Good bye KOR Forum

I'm always on hardlinecrawlers.....yup, they got big boy stuff but I still ride t22/16/35/36/etc stuff.

Jus no G trails or "bfe adventures".

At least KOR still pays SFWDA for all their contributions. LOL
by tonyb
Sun Nov 26, 2017 7:47 pm
Forum: Parts For Sale
Topic: 37" tires and wheel
Replies: 2
Views: 83

Re: 37" tires and wheel

40s next?!
by tonyb
Wed Nov 22, 2017 11:56 pm
Forum: General Discussion
Topic: Tapatalk messing up???
Replies: 5
Views: 125

Re: Tapatalk messing up???

Instagram.... cool pix....no stupid drama ;)

Hell....nobody posts shit here anymore anyway. At least the people that never wheel are still paying money to SFWDA to supposedly keep the trails open that they never ride. Lmao
by tonyb
Wed Nov 22, 2017 5:40 am
Forum: General Discussion
Topic: Tapatalk messing up???
Replies: 5
Views: 125

Re: Tapatalk messing up???

Well it's Tapatalk... They generally do stupid updates for no reason.

Have you tried looking to see if there's any updates or if you can uninstall and reinstall it?
by tonyb
Tue Nov 21, 2017 8:15 am
Forum: Trail Rides
Topic: Trail 57 nov23
Replies: 23
Views: 473

Re: Trail 57 nov23

DougL wrote:Yes 57 is TIGHT in many spots.
Tight like my belt after Thanksgiving dinner... Or tight like marshmallow in a coin slot? :)
by tonyb
Tue Nov 21, 2017 7:43 am
Forum: Trail Rides
Topic: Trail 57 nov23
Replies: 23
Views: 473

Re: Trail 57 nov23

Yeah I'm definitely not talking about the razr or four-wheeler only Trails... You know the ones that have all the beer cans and all the trash on them that the only Jeeps leave.
by tonyb
Mon Nov 20, 2017 7:21 pm
Forum: Trail Pics
Topic: Sand mines 11/19
Replies: 13
Views: 300

Re: Sand mines 11/19

That's pretty sweet!
by tonyb
Mon Nov 20, 2017 12:01 pm
Forum: Trail Rides
Topic: Trail 57 nov23
Replies: 23
Views: 473

Re: Trail 57 nov23

benc wrote:Ok thx, why would someone delete this post


Sent from my iPhone using Tapatalk
"My" post......those trails, let's jus say aren't marked correctly.
by tonyb
Mon Nov 20, 2017 11:52 am
Forum: Trail Rides
Topic: Trail 57 nov23
Replies: 23
Views: 473

Re: Trail 57 nov23

10/12/13 are fun....if nobody deletes this post.
by tonyb
Mon Nov 20, 2017 9:55 am
Forum: Trail Rides
Topic: Trail 57 nov23
Replies: 23
Views: 473

Re: Trail 57 nov23

If I was driving that far away I would stick to Trails like 22 to 35 and 36

But that's just paranoid me I'd rather be safe than stuck.

Trail 16 would probably be the limit of what I would do if I had to drive that far away.